درخواست تماس با ما

برای سفارش و مشاوره با متخصصین ما می توانید فرم را تکمیل کنید.

    نام و نام خانوادگی

    ایمیل

    تلفن تماس

    موضوع

    توضیحات کامل

    • دفتر مرکزی

      مازندران - آمل - خیابان امام خمینی - آفتاب ۷ - برج تیرنگ نور - طبقه ۴ واحد ۴۴

    • شماره تماس

    • پست الکترونیک

      support@runflare.com
    • در ساعات زیر در دسترس هستیم.

      (شنبه تا پنجشنبه) از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر

    سوالات متدوال

    سوالاتی که شاید در ذهن شما نقش بسته باشد!

    • در سرور مجازی شما نیاز به کانفیگ های پیچیده برای راه اندازی پروژه خود خواهید داشت. علاوه بر آن نیاز به سیستم بک آپ گیری دارید تا درصورتی که سرور مجازی دچار مشکل شد بتوانید داده های خود را بازیابی کنید. اما در رانفلر همه چیز تنها با چند کلیک در دسترس شماست نیاز به کانفیگ یا دانش بالا برای نگهداری یا راه اندازی سرویس نخواهید داشت. علاوه بر آن پایداری سرویس های بسیار بالاتر از سرور مجازی است.

    • سرویس های ما بر بستر داکر و کوبرنتیز راه اندازی می شوند در واقع ما با این ابزار ها یک کلاستر در لوکیشن های مختلف فراهم می کنیم و البته لوکیشن از طرف شما قابل انتخاب هست. در زمان خرید هاست سایت شما تنها روی یک سرور قرار می گیرد و محدودیت های خاص خودش را دارد اما در سرویس ابری رانفلر برای راه اندازی کلاستر ما حداقل نیاز به 8 سرور هم زمان داریم که این سرور ها در کنار هم وظایف خود را به صورت موازی انجام می دهند. و ضریب خطا و از دسترس رفتن اطلاعات شما به شدت کاهش پیدا می کند و همچنین شما می توانید با هر تعداد بازدیدی که دارید روی این سرویس ها قرار بگیرید و در نهایت منابع خود را افزایش دهید.

    • ما در رانفلر تلاش کردیم تقریبا تمامی زبان ها و فریم ورک های محبوب را پشتیبانی کنیم. شما با داشتن هر وب سایتی در هر زمینه ای می توانید از خدمات ما استفاده کنید و نگران راه اندازی پیچیده سرویس خود روی سرور ها با توجه به نیاز خاص پروژه خود نباشید. تنها کافی است یک پروژه تعریف کنید و سرویس مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و با ابزار CLI که دارید فقط چند دستور ساده بزنید و وب سایت خود را روی دامنه مشاهده کنید.

    • ما با توجه به سابقه حداقل 12 ساله در زمینه خدمات میزبانی وب با ضعف ها و خطرات این خدمات آشنا هستیم. و تلاش ما بر این است که امنیت و پایداری را در سطح بسیار بالایی نگه داریم برای پایداری سرویس ها با توجه به ساختار کلاستری سرویس ها خطرات خرابی سخت افزار و از دسترس خارج شدن سرویس ها تقریبا صفر است اما شبکه دیتاسنتر دست ما نیست درصورت خرابی شبکه دیتاسنتر سایت ها تا پایان مدت زمان خرابی ممکن است از دسترس خارج شوند... در مورد امنیت داده ها ما 4 نسخه بک آپ روزانه و یک نسخه هفتگی و ماهانه در سرور های مختلف نگهداری می کنیم و همچنین این بک اپ حتی توسط شما نیز قابل ریستور است. اما بسیار بهتر است شما در بازه زمانی مختلف از سرویس ها و داده های مهم خود در مکانی دیگر بک آپ داشته باشید.